30 Augusti.

Datum: 2010-08-30 - Tid: 07:49:22 - Kategori: Babbelbyxa
Good morning sunshines!
Idag är det soligt och fint väder ute, tyvärr så är det bara 8 grader.... iofs. Men fint ändå ;D
Ska börja klä på mig nu, måste åka med bussen som går tjugo över åtta, fastän jag börjar kvart över nio. Segt.
Det blir ett par jeans och sebago-tröjjan för dagen tror jag (:

 
Hittade denna fina höstsak på h&m's hemsida. 249:- går den på. Tror jag ska leta upp den i affären ^.^



Update; såg att jag blivit länkad av sofia som veckans blogg! tack gumman! (: <3

puss.
Kommentarer
Postat av: Alice Olsson

Lycka till ;) slut överallt

2010-09-03 @ 16:45:19
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback