en upplevelse ; DownHill

Datum: 2010-08-09 - Tid: 20:02:33 - Kategori:
Hej hopp!
Nu har vi precis kommit hem igen. Idag har vart den roligaste dagen! Lätt! Vi åkte till Lindvallen klockan halv nio för att hyra cyklarna, vi satte på oss alla skydd som man skulle ha ( benskydd, armskydd, ryggplatta, hjälm, handskar ) och sedan cyklade vi iväg till liften! Alltså. Att cykla downhill (som i små små serpentinvägar, grus, sand, lera, sten) är det roligaste och jobbigaste (!) jag någonsin gjort! det var så grymt kul, det var som att stå där, känna alla musklerna arbeta, samtidigt som man var tvungen att vara så grymt fokuserad på vart man styrde. Hoppen var också sjukt roliga! :D vi hoppade på massa hopp överallt också, och cyklade typ på en liten stenig stig ner genom ett vattenfall! Hur tufft som helst, dock lite blött  ;) Eftersom att vi åkte hela tiden, så blev det inte någon fotografering idag typ.. En gruppbild och en bild på Tim när han var på väg upp i ett hopp var det ända jag hann med "/ Men, jag rekommenderar STARKT att åka till Sälen för att åka Lindvallen! jag ska lätt tillbaka hit nästa år! Då tänker jag åka två dagar downhill!


alla töffingar som vågade åka dh ;D
Tim, Peter, pappa, Andreas, jag (:


tim på väg uppåt, tror pappa tog kortet ^^

Nu ska jag äta middag, som vanligt vid denna tiden, och sörja att jag har feber, lock i vänster öra och snuvig som bara den x')
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback