Fjällbacka stad idag.

Datum: 2010-08-11 - Tid: 20:38:00 - Kategori:

Hejhoooe!
Nu sitter jag i stugan som vi hyrt här i Fjällbacka. Vi har åkt hela dagen från Sälen och hit. Jag har sovit en hel del, så nu mår jag betydligt bättre än vad jag gjorde igår! Och det är ju bra ;) Vi kom fram för typ en timma sedan, och nu håller mamma & pappa på med maten :) Det hade tydligen regnat här hela dagen, men nu så! Nu när vi kommer så vart det soligt väder ;D Imorgon ska det också bli fint väder, så vi ska ner till hamnen och kanske shoppa lite i fjällbacka centrum. Jag såg att det fanns en Tara-butik här :D Riktigt najs!

Det är asbra här! För direkt när man tittar ut genom fönstret, så ser man vattnet typ 50 meter bort, och massa små söta röd-vita fiskebodar också! Det kommer bli mycket foto här, synd att inte  är med, :( dumma konfaläger typ x) <3
Nej, nu ska jag gå och hjälpa till lite... eller jaa... kanske skiter i det och går in på ansiktsboken istället... (a)
..Måste bara tipsa alla som befinner sig i gbg-området att besöka kulturkalaset! eller iaf modevisningarna, Lycka till på catwalken Jossan! <3

 

Trackback