Fredagen sa bara poff!

Datum: 2010-08-28 - Tid: 10:02:44 - Kategori: Babbelbyxa
Nu har jag tid och blogga, faktiskt ^^ Igår efter skolan var det bara hem och byta om för att sedan puttra fram på Jossans rosa retro-moppe till Kungsbacka. Där vi bytte om igen, för det regnade mer än mest igår. Vi fick skjuts av hennes pappa in till nordstan. Mkt snällt (: Vi åt kycklingsallad inne på Paprika. Så grymt god! har man inte provat att äta den någongång, så måste man verkligen göra det!

Efter det gick vi omkrig lite, sen bar det av till Liseberg där vi fick köa för att komma in -.- Eftersom att vi inte direkt räknat med att typ hela göteborg skulle dit, såkom vi väl lite för sent, så vi missade Erik Hassle. Den jag kom dit för att se. :'(  Men men, i övrigt bra artister som vi såg. Mohobi var grym live, och Rasmus Seebach likaså.
Påväg ut från Liseberg hör jag massa tjejer som bara skriker "Andreeeeeeaaaaaaaaas! Heeeeeeeeeeej Andreaaaaas" Och då undrade jag ju vem denne Andreas var. När jag tittade mig omkring, så ser jag att Andreas Wijk står en meter framför mig. Omfg! Denne 17-årige kille som är en av de snyggaste killarna i världen, och så grymt duktig på att sjuga. Killen vars blogg ligger i min favoritblogg-lista! Jag kan ärligt säga att jag blev helt till mig x')



Snyggingen står i mitten, för er som inte fattade det ;)
Här har ni ett filmklipp med honom ;


puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback