godmorning!

Datum: 2010-08-06 - Tid: 08:07:00 - Kategori:

Fredag morgon. Japp. Nu blev det dags att säga hejdå till en veckas roliga saker, för att göra andra ROLIGA saker! För jag hittade nämligen Sälens hemsida,och där stod det vad dom har att erbjuda på sommaren;

- DH ( downhill cykling )
- minigolf
- bad inomhus & utomhus
- fiske
- gokart
- golf
- fjällvandring
- experium (typ samlingsplats för alla möjliga saker, typ bowling, simhall etc etc.)
- GYM :D <3

Så den här resan kanske blir okej ändå :) För vi ska ju till Bohuslän i två nätter också, och när jag kommer hem, så ska jag spela Särö Cup, så det blir lite handboll med!
Jag trodde att vi skulle åkt klockan sex imorse. Så jag har sovit jättedåligt, för annars hade jag intevarit vaken redan ;) Nu hoppas jag och BER till gud att jag får komma in på gymmet i Experium, annars har jag nog inte så mkt att göra x')  Den kära minilaptopen följer med på även denna resa. Dock är ingen  med, det hade vart mycket roligare om hon hade fått följa med!





Dagens består av ;
tunika - lise sandahl
shorts - rut m. fl.
halsband - efva attling & by me ;)
rosa tygskor - chipie



Trackback