hemma, snart träning.

Datum: 2010-08-19 - Tid: 14:15:48 - Kategori:
Hejhej!
Kom hem för ett tag sedan. Nu ska jag äta, sen blir det att åka in tidigare med bussen för att gå till gymmet med Ida Jacobsson innan träningen. Och testa mitt nya busskort ^.^

Imorgon ska vi spela beachvolley vid aranäs med klassen. Det kommer nog bli kul! Skönt iaf att vi börjar halv elva, och slutar ett! Oja! Jag är nöjd som få! Dock så börjar vi enligt schema på måndag. :(
Vampire Sucks, det är en film jag ska se med massa folk imorgon kväll antagligen, eller det beror på lite. Men alla som jag har hört med säger att den är rikitgt rolig, så det blir nog bra :')

Ha det underbart, nu ska jag äta lunch? middag? mat iaf. för hinner nog inte äta sen...
puss.



I'm still here. I'm standing where you left me.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback