Kvällens åsikter.

Datum: 2010-08-04 - Tid: 23:03:12 - Kategori:

I övermorgon. På fredag. Då åker jag till Sälen. Ja, Sälen som i vinter och skidåkning Sälen. Men nu är det så att vi har en familj som mamma och pappa känner från England här. Mina kära föräldrar tycker därför att det är klart att vi ska visa dem Sverige! Ja, jag tycker väl att man ser som allderles tillräckligt av Sverige genom att vara i Göteborg, Kungsbacka och härikring. Kanske en daytrip till Skåne möjligen. Men thats it..! Det hemska är inte över än.. Vi ska åka på fredag (observera nu att detta är den sista HELA sommarlovsveckan jag har kvar!) och kommer inte hem förrens nästa fredag! Det är helt galet!

Räck upp handen ni som håller med mig om att det är totally waist of time att åka till en skidort MITT I SOMMAREN, utan några VÄNNER eller någonting kul att göra... 

Ja, jag kände väl för att få lite medlidande. Och jag kan även meddela att jag precis sa till mamma att jag inte tänker följa med. Hon bara himlade med ögonen och sa att jag skulle gå och lägga mig, för jag var "alldeles för trött för att tänka klart".... nej. stackars mig! 
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Men jag kan lova att jag inte har ändrat åsikter om Sälen-resan!!!



Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ida karlsson

jag räcker upp handen!!!

2010-08-05 @ 13:01:23
Postat av: tintin

jag räcker upp handen ;)<3

2010-08-05 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback