Magen som gör mig illa.. :(

Datum: 2010-08-24 - Tid: 16:36:27 - Kategori: Babbelbyxa

Hej hå!
Skoldag var det idag med. Vart riktigt trött på sista lektionen, dvs svenskan. Var väldigt nära sömnen där kände jag :s och detta är bara i början av terminen, hur skall detta gå x')

Efter skolan skjutsade Ida mig till Röda korset. För vi ska göra en asrolig grej i skolan (!?) där man tyå "får" ett par jeans och styla / göra om hur man vill! :D Men det såg inte ut som att det fanns så mycket jeans där, så jag köpte ett par på röda korset för 30:-. Tänkte antingen försöka lyckas fixa snygga riktigt slitna boyfriendbrallor, eller göra shorts utav dom! :D Vi får se vad det blir !
Skall iaf ha nitar, blommigt tyg och spets på dom. Det kommer bli så grymt bra om det blir så som jag tänkt mig (a)

Nu har jag ASONT i magen, har haft det sen handbollen i skolan idag. :( Så jag vet inte om jag ska träna idag, för jag knappt gå. :(



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback