memories from the best of times.

Datum: 2010-08-15 - Tid: 19:14:50 - Kategori:
Japp. det är precis vad jag fyller fram och baksidan av årets almanacka med. Alltså årets underbaraste tid. Sommaren!
Här kommer före- och efterbilder! :D

Före......

riktigt boooring almanacka..
Men efter en stunds fixande så...  !

Efter på framsidan...


och baksidan....


bilder från sommaren, som alla står för olika saker;
måsen - konfan ( jag hade den bilden på mina inbjudningskort )
bilden på mig - alla gånger jag har tittat mig själv i spgeln och sett världens nog lyckligaste tjej!
läpparna / skrattet - alla härliga skratt och sommarkärlek.
bilden på en gång med röda stugor på sidorna - från veckan i Luleå med den Bästa vännen med stort B!

Nu blir det att hjälpa mami&papi med middag!
puss.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

I love the way you lie.

I love the way you lie.

I love the way you lie.

I love the way you lie.

I love the way you lie.

I love the way you lie.

:@



2010-08-16 @ 22:48:33
URL: http://weow.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback