Prosit, igen och igen...

Datum: 2010-08-10 - Tid: 15:24:40 - Kategori:

Atttschoooo!
Så låter det här i stuga nu.. L Jag är ensam här, för dom andra skulle till Orsa bjrnpark, och jag kände inte för att gå omkring där, när jag är helt superförkyld och har feber. Istället har jag läst böcker, gått en 5 ½ km lång promenad för att köpa cosmopolitan & glamour = mer BRA läsning och ätit lunch. Tänkte att jag skulle slänga in ett sista inlägg här på bloggen från Sälen, för imorgon drar vi oss till Fjällbacka (på västkusten) Nu hoppas jag bara att det ska bli bra väder också :D Det hade varit underbart! Nää. Nu ska jag läsa om höstens mode och måla naglarna i en ljust rosa nyans från opi.





Ha det bra, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback