Söndagsångesten

Datum: 2010-08-22 - Tid: 21:48:21 - Kategori:
God kväll, Nu kommer den. Söndagsångesten som möter en varje söndag då det är en skolvecka efter. Söndagen som säger att det är slut på den roliga för denna gång, och att man får vänta till nästa helg med att ha roligt igen. Fem dagar i skolan att ta sig igenom, men fan, efter det ja då smäller det! Då ska vi ha kul igen. Då får man vakna till liv ett tag. För att sedan falla tillbaka till det vanliga vardagliga. Bara jag tar mig igenom årskurs nio tänker jag nu. När började vi igentligen? juste, tre dagar sedan. Helvete, detta går inte.. Såhär blir det väldigt ofta för mig på söndagarna. En klump i magen, medans hjärnan säger att allt kommer att bli okej. Det fixar sig. Klart det gör, det är ju bara en vanlig söndagskväll. Det fixar sig. Eller hur?

Bild från idag på Meddo, det blev riktigt tufft ljus i solariet tycker vi.


Nu blir det sängen för min del.
puss.
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

fan va snygg den nya designen är :D

2010-08-23 @ 01:14:06
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback