sova över (:

Datum: 2010-08-29 - Tid: 17:38:08 - Kategori: Babbelbyxa
Ja, det låter ju kul tänke ni! ;)
Det kan jag säga att då tänker ni helt RÄTT! Igår kväll vid typ halv åtta bar det av till Dackner,
där var vi; Oskar, Anton, Emma, Sara, Johanna, Kajsa, Dackner och jag. Vi tittade på filmer och hade det allmänt gossigt. Vi somnade väl vid fem halv sex typ. Tack för natten och allt mys! Idag käkade vi frukost hos Dackner, och sedan kollade vi lite till på Saw IV & Saw V.  Riktigt hemska filmer det där ;o Jag, Emma och Kajsa tog oss även denna söndag en sväng till vårt favvisplace; Meddo! För en solstund på tio minuter som var riktigt skön!

..Ett antal mkt seriösa bilder från kvällen/natten/dagen efter ;) 


Nu ska jag beställa lite metallplattor till smycken!
Pussar.

When you are in love, you can't fall asleep, because reality is better than your dreams..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback