konfirmation & engelska.

Datum: 2010-08-02 - Tid: 11:40:48 - Kategori:
Goodmorning sunshines!
Gårkvällen blev riktigt mysig, vi pallade inte åka ända bort till buerås, så det blev mys på finna sand istället!
Riktigt härligt folk. Kommer sakna er sjukt mycket när skolorna sätter igång igen!
VARFÖR finns skolan igentligen? jojo, man måste lära sig saker och shit, men annars alltså... bläbläblä!

KONFIRMATION däremot, det är typ det bästa som finns! Man får så grymt många nya vänner, som man inte hade umgåtts med annars. Så alla födda 96 eller senare, KONFIRMERA ER ! Låter lite väl klychigt att säga att det gjorde min sommar, men... det gjorde det ju! Sommaren 2010 har lätt varit den bästa sommaren i mitt liv!

Jaja, nu ska jag gå och rensa jordgubbar. Några vi känner från England kommer hit. Får väl iallafall försöka snacka engelska i två veckor. Önska mig lycka till! Det kan verkligen behövas.







Det blev lite dagens outfit bilder också :D
klänning - carlings (luleå)
halsband - gjort själv
armband - ginatricot + gjort själv

next - jordgubbsrensning/ätning ^.^
puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback