Vart tog den där ångesten vägen?

Datum: 2010-08-29 - Tid: 21:52:54 - Kategori: Babbelbyxa
Ja ni, det undrar jag faktiskt nu. Varenda söndag förra skolåret fick jag vad jag kallar för söndagsångest. Förra söndagen likaså. Idag? nej, ingenting alls. Vad händer? Jag tror helgen var allderles för bra för att jag ska få ångest över att slösa bort dessa två dagar, för det har varit grymt, o all ledig tid jag haft nu, har jag verkligen tagit vara på! <3 Jag tror det är viktigt, annars får man den där klumpen i magen.

Sitter nu och håller på med hemkunskapsarbetet, Man "får" 30 000:- att inreda en lägenhet för, och då ska man köpa allt från äggkoppar till städutrustning. Jag blir nog tvungen att skippa dom där fina kuddarna från Lexington och den fina marinblå filten från Gant, iallafall i detta arbetet. Och därför är det ju tur att H&M Home finns! ;)



Nu blir det sängen för min del. En ny skolvecka på g. Känns bra, godnatt!
Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback