19 juni , eller ja... mitt i nattan ;)

Datum: 2010-06-19 - Tid: 02:16:56 - Kategori:
Hej hå,
Idag har jag vart med minn bästa vän på dagen,
på kvällen var jag med massa onsala-folk på stranden.
Hur mysigt som helst. Ni gör mitt sommarlov så sjukt bra!

Jaja, tänkte iaf vara så duktig och lägga ut bilder på facrbook och här på bloggen
från både ikväll ochhela långa konfalägret, men så när jag har valt ut alllaaaaaaaaaa
bilder jag vill ha i albumet på facebook, så laggar hela skiten och det kommer upp en
ruta där det står "uppladdningen misslyckades, försök igen senare"

Detta är höjden av trötthet på kvällen. Usch vad grinig jag blir snart x)
Gör ett nytt försök imorgon tror jag. Om jag orkar vill säga, här kmr två bilderfrån lägret iaf xd





Mera bilder kommer såsmåningom på facebook,
ha det bra, och sov så gott.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback