Aranäsgymnasiets studenter 2010

Datum: 2010-06-04 - Tid: 23:08:46 - Kategori:
Här kommer bilder från dagens studentfirande ;)


knökat med folk, härligt väder och stämningen på topp!


klass SP3G


Dagens student; Linda


Systrarna Karlsson; Amanda, Linda, Malin


SP3G:s flak (:


*ingen kommentar* ;)


vadå mkt presenter & blommor? ;)


presentöppning ;)

Detta var bara några av alla bilder från idag.
Tog massa fina bilder på ngra hästar också, på min lilla promenad hem,
orkar inte ladda upp dom nu, ska redigera lite också ;)

(klicka för större bild)


hehe, joo jag vet att jag är duktig (y)
det ser lite ut på bilden. Men dt är massa mer x) <3

Sov gott och dröm sött <3
Kommentarer
Postat av: Alicia

Hejsan!

Fin blogg du har,kolla gärna in min;)

Kram

2010-06-05 @ 07:25:13
URL: http://isthissomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback