baggy jeans - > boyfriend shorts :D

Datum: 2010-06-11 - Tid: 17:14:06 - Kategori:

Tjollahoopp ;D
Jag har tittat lite i tidningar o så det senaste,
hittade ett par shorts från hm som jag tyckte var riktigt fina. Boyfriend fit, haha tänkte jag,
Det kan väl inte vara så svårt att fixa ihop ett par sånna själv...?
Så jag tog ett par ruskigt gamla "baggy"jeans, soim numera bara var lite mera löst sittande, och donade lite med dom :D
Här är resultatet :

före.....


och efter ......


ett stycke snygga jeansshorts, tog mig typ tre minuter att fixa ;) <3

Nu ska jag och Jossan fördjupa oss i SATC the movie ;)
för ikväll blir det SATC 2 :D <3

Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tre minuter?, det förklarar varför dom ser ut som dom gör x)

2010-06-23 @ 15:41:15
Postat av: Anonym

Så sannt så sanntx)

2010-06-27 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback