Chokladmuffins

Datum: 2010-06-07 - Tid: 15:31:20 - Kategori:

hej hopp gummisnopp ;)

Kom hem för typ en timma sen, Direkt när jag kommer innanför dörren så säger min bror till mig att han
definitivt vill baka muffins (:
Så jag fick hjälpa honom lite, och nu sitter vi och mumsar på otroligt goda och helt otroligt megastora (?) chokladmuffinsar :D

Idag var en helt okej dag, struntade i lunchen i bamba, och åt istället på nello med Kajsa (:<3
Skulle kolla om min bikini hade kommit in än, men det hade den inte, tyvärr :(
så jag får överleva utan den, ett tag till ;)

Försökte hitta skor till avslutningen också, men det finns inga som jag vill ha.
och jag har ingen cykel heller -.-, så jag kan inte cykla till skolan, utan måste självklart gåååååå -.-

Tror det är vädret som gör att man bara ser allt det dåliga för tillfället ;)
tur att skolavslutningen är nära nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback