hallihallå

Datum: 2010-06-21 - Tid: 13:58:53 - Kategori:
Hej hej :D

Igår gjorde jag som jag sa, och sprang ett tag, riktigt skönt faktiskt (a)
Framåt kvällen blev det att träffa onsala-folket vid havet. Jag älskar dessa sommarkvällar mer än något annat <3
Eller ja... kanske folket vid havet mer än ngt annat!

Idag var jag på konfirmation också, som vanligt.
Tänkte dra in till kba idag, men jag struntar i det och åker antaglien in på onsdag med kajsa istället :D
för jag måste hitta en klänning jag kan ha på konfirmationen.
Vit med axelband, helst volanger eller ngt sött på (:

Vi slutade tjugo över ett istället för tre som vi igentligen skulle slutat x)
Det gjorde ju ingenting om man säger så..
Nu sitter jag och tittar på olika bloggar för att hitta inspiration till vad man kanske ska köpa för ngt, hittar massa snygga grejer, visar snart. 
Ha det bra, för det har jag (:
 
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

hmm.. vi skulle slutat 1 egentligen väl :O ?

2010-06-21 @ 23:20:41
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback