Hemma från träningen

Datum: 2010-06-03 - Tid: 20:36:00 - Kategori:
hej hej :D
Nu har jag kommit hem från handbollsträningen !
Riktigt skönt att träna, som vanligt typ x) (a)

Upptäckte att man efter en heldag utomhus ser änna ut som en kräfta :O
Jag har jordens bonnabränna efter de korta shortsen, 
mitt ansikte är KNALLrött och allt bara bränns :'(

Jaja, ska smörja in mig med after sun lotion nu, 
fattar inte att jag kunde bli så stekt när jag faktiskt smörjde in mig riktigt ordentligt imorse :(

Alla bilder som jag la upp i förra inlägget, får ni gärna använda i era bloggar, bara länka till min blogg och/eller skriv att jag tagit bilderna :D 
Kan berätta att jag inte heller redigerat, vill gärna fixa till ngra, det kommer upp när jag har tid. (:

Nu ska jag käka kvällsmat.
Kom precis och tänmka på att  min bästavän är i Mallorca nu :/
Saknar dig som faen om du läser. Älskar dig<3

Ha det bäst, utan en sån här heeeeeeemsk solbränna som svider på hela kroppen.
Trackback