Sommar. <3

Datum: 2010-06-07 - Tid: 17:54:56 - Kategori:
Hejsan (a)

Fick precis reda på vart vi ska på konfaläger :D
Vi ska till Å, det ligger i Ljungskile  med andra ord, ngt ställe, där iaf jag aldrig varit (:
Vi ska vara där från söndag till torsdag, en ganska lång tid faktiskt.... ;)
Men eftersom att det är mkt härligt folk med, så blir det nog askul!

På torsdag, då slutar vi, så sjukt härligt!
Jag kommer typ gråta av lycka för att det äntligen är sommarlov. Det är nog något av det härligaste som finns.
På skolavslutningen ska jag ju först till skolan, sen på kvällen tror jag att hela klassen typ ska träffas på ngn mysig strand. Det kommer också bli super, om jag känner den klassen rätt <3

Nu sitter jag här, med ett par återfunna skor från garderoben på fötterna, ska pimpa de lite till torsdag, så blir det nog mina avslutningsskor, eller ja, vi får se (:
Bild på skorna kommer på onsdag :)
Kan iaf berätta att de är från Hush puppies, och köpta för ca 2 år sedan x)
Nästintill oanvända ;o
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback