söndag...eller?

Datum: 2010-06-20 - Tid: 16:25:14 - Kategori:
hej flickor och pojkar (:

idag har jag varit i kyrkan, med konfan och käkade lasagne på onsala pizzeria.
sen när jag kom hem så var jag så duktig och skötte mitt sommarjobb extraordinärt bra,
för jag klippte nämligen gräset x)

om en stund, när min gräspollenallergi har lagt sig lite, så ska jag ta på
mig löpardojorna och gå ut o springa en liten runda :)

ikväll blir det antagligen att träffa massa folk som vanligt <3

ursäkta om jag inte är så otroligt flitig på att uppdatera, men jag tkr att ni ska göra som mig istället,
och umgås med vänner o vara utomhus, då får man ingen tid över att sitta vid datan, och har jävligt kul ändå :D <3

Ha det underbart nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback