Tio Pepe

Datum: 2010-06-10 - Tid: 23:43:13 - Kategori:
Hej hej!
Hemma igen efter en go kväll på resturangen,
härligt snack vart det där inne också måste jag säga (:

Var även en liten stund på school´s out, skulle kolla på
Jossan när hon dansade. Så sjukt duktiga är dom !! :D
www.josefinemaria.bubbleroom.se

Är så grymt trött efter en vecka med väldigt lite sömn, ska snart gå och lägga mig, för imorgon måste jag vara pigg för då ska jag träffa Jossan, ska gå på SATC2 med henne :D <3
kmr bli mysigt !
På lördag var det tydligen konfirmation klockan 10 :o, så då blir det att gå upp tidigt -.- jag som trodde det var sommarlov....? ;)

Ska sova nu, ha det underbart <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback