Kvällen ute med båten

Datum: 2010-06-05 - Tid: 23:07:48 - Kategori:
Helllllllu!

Hemma nu, hade en asgo kväll ute med båten för första gången i år.
Tog med mig kameran, så det blev en del naiza bilder ;D
Här kommer ngra, och... som jag alltid villl...........
Om ni ska kopiera, LOVA ATT LÄNKA!
Bilderna är enligt lag copyrightskyddade by me ;) <3













Det var ngra bilder som jag hann sätta min logo på ;)
Vill inte lägga upp ngra andra nu framöver, eftersom att jag tar bilder som jag är oftast blir riktigt nöjd med :D
som dessa ovan dvs. :D

Ha det bäst, nu ska jag susssssssssaaaa, och sätta kameran på laddning :O

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

snygga (Y)

2010-06-06 @ 00:12:42
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Caroline

tackar :D

riktigt nöjd med bilderna på fåglarna faktiskt (a)

<3

2010-06-06 @ 09:29:32
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback