Blunda, och slappna av i hela kroppen.. ta ett djupt andetag..

Datum: 2010-11-22 - Tid: 21:57:20 - Kategori: Babbelbyxa
Hej hå,
Utvecklingssamtalet gick superduper. (:
Åkte hem efter det, och sen tillbaka till staden för 45 minuters löpning och armträning med Ida på gymmet!
Fett jobbigt, men otroligt skönt nu i efterhand :D  

Har precis ätit lite cheesecake som var kvar från igår. Det är Jossans cheesecake det!
Helt underbart god :')
 
Nää. nu ska jag titta på Ung&Bortskämd på www.svtplay.se
Sedan blir det sängen för min del, är helt utmattad. Men riktigt skönt är det iaf att vi har sovmorgon till fem över tio imorgon. Farfar är bäst, och skjutsar latmasken Caroline till skolan, så då hinner jag kanske till och med plugga lite engelska när jag njuter av min frukost.. Jaja, tro kan man alltid göra ;)



Justja!
På onsdag är det öppet hus på araäsgymnasiet! Har höga förväntningar på min linje. Hoppas hoppas!
2 december är det öppet hus på Lindälv. hoppas där med. (:

Puss godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback