Saturday, 6th of November.

Datum: 2010-11-06 - Tid: 16:49:00 - Kategori: Resor

(tidsinställt inlägg)

Hej hej!
Resan börjar nu lisa mot sitt slut, eller ja.. Två dagar kvar, varav en är hemresedag.
Dessa dagarna här borta i USA har nog varit rätt grymma,
Hoppas ni fortfarande läser också, trots att bloggen för tillfället är rätt opersonlig,
eftersom att jag inte vet riktigt vad jag gör nu, när ni läser detta.

Jag tror iaf att jag hunnit med både det ena och andra här borta i storstädernas storstad.
Typ shoppat, fotat, turistat, kollat hockey, gymmat, promenerat runt i central park, och så vidare, och så vidare!

Nä, nu känner jag att jag har viktigare saker för mig, så vi hörs och ses snart !
Btw. Vi kanske kommer in i loungen på flygplatsen sen, så det lanske blir ett riktigt inlägg istället för alla dessa tidsinställda. Hoppas det.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: tintin

Du glömde ju skriva att du och dackner har varit tsm i 2 månader idag ;)

Eller det är väl idag ? :D

Saknar dig <3

2010-11-06 @ 17:50:32
Postat av: Caroline Almkvist

ja det är det ju!

det var tidsinställt, så jag missade det :o

saknar dig med bästavän. <3

2010-11-08 @ 15:07:34
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback