Shoppat.. och droppat.

Datum: 2010-11-08 - Tid: 21:32:27 - Kategori: Fashion and beauty

N.Y. Rangers keps,
vita converse,
Tommy Hilfiger-väska


I ♥ NY - tshirt
Levi's - tshirt
Juicy Couture - tshirt
Kabelstickad hilfiger - cardigan  (dålig bild jag vet)
Abercrombie & Fitch - myströja


Underkläder från :
Victorias secret,
Juicy Couture,
Forever21,
HankyPanky


Plånbok & 4 par strumpor - Juicy Couture
Parfym - Burberry Brit Sheer
Läppglans - Victorias Secret


Aaaasgo vinterjacka - Calvin Klein


Vit klänning - forever21


2 par jeans - Levi's

 
ny kameraväska - nikon & macro/vidvinkelslinser - ngn turk i en elaffär ;D


mysset - juicy couture

Så Annie, nu är det klart. vilken tid det tog ;D <3

och, måste bara tipsa er som åker till N.Y. om:

1. Woodbury Common Premium Outlets, riktigt bra ställe.
Alla märkeskläder som finns (typ) från senaste kollektionerna till halva priset.

2. Köp jeans & underkläder, grymt billigt!

3. Investera i ett Juicy Couture i USA, och slipp betala dubbla priset hemma.

4. (om man är kameraintresserad) kolla på objektiv, väskor, stativ, linser osv.

Nu ska jag fixa naglarna, pussar!
Kommentarer
Postat av: Annie

tack för inlägget! :)

Ohfyfan, nu är jag så avis så jag är grön i ansiktet! :o

usche!

Nu ska jag gå o gråta lite.. puss! <3

2010-11-08 @ 21:41:52
URL: http://theonewithdreams.blogspot.com
Postat av: Maja

Åååh juicy plånboken! <33

2010-11-10 @ 21:05:00
URL: http://majarafsten.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback