Spring flicka, spring!

Datum: 2010-11-30 - Tid: 17:01:20 - Kategori: Babbelbyxa
Hejhå!

Kom hem för ett tag sedan, idag är det lite bråttom, kind of..
ör nu är det handbollsträning, och direkt efter det ska jag fynda julklappar!
Köpen får ni se senare... om det blir ngra vill säga ;)

Gårdagens innebandyträning var rätt nayz, vi hade fys ^^ och sen fick jag prova på att spela back.
Ska igentligen vara målvakt, men dom hade bara ett målvaktsset med sig, så det blir nästa träning.... ;)

Nu ska jag springa upp till Johannas bil som väntar på mig uppe i krysset, eller ja, jag ska vänta på hennes bil uppe i kryssegt. ni fattar nog, eller inte. Men fan va bråttom jag har xO

Fick tillbaka  ett engelska-prov också, VG, första gången jag har det på ett prov.. jaja, det måste vara en första gång för allt^^
Men nöjd är jag inte.

Hörs ikväll eller något!
Puss!


gullholmen 2009, man vill ju bara tillbaka?
Där var det ca 25-30 grader, nu är det -10 utanför dörren... uschanemej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback