veckans stressigaste dag..?

Datum: 2010-11-10 - Tid: 17:09:13 - Kategori: Babbelbyxa
Hej hej!
Det blir ett snabbt inlägg idag, hinner inte så mycket mer!
Efter skolan idag gick jag till gymmet o jobbade på mina otroligt synliga muskler lite ^^
Nu är jag hemma, har precis ätit köttfärsås & spaghetti. Om ett tag ska jag åka in till kungsbacka igen.
Jag har nämligen fått det fina uppdraget att tillsammans med Sofia, Fillan & Sofia soppa svett på herrmatchen ikväll. Fyfan.

Men..... vi får väl göra det bästa av 'et.
Har engelskaläxa & biologiläxatill imorgon, sedan har jag match efter skolan, så jag kommer inte hinna hem. 
Seriöst, veckan efter lovet... vadå FULLPROPPAD? 


Juste!
Tog tredje gardacil-sprutan idag också, på onsala vårdcentral. Hon som skulle ta sprutan på mig, Gerd hette hon tror jag. Hon hade ngn sjukdom sa hon, så hon darrade jättemkt när hon skulle ta sprutan... Skitont gjorde det, och gör fortfarande. Tack för den illröda varma bölden på min HÖGRA arm, Gerd ;) 

Men, nu måste jag packa upp dagens väska också,
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback