weekend

Datum: 2010-11-14 - Tid: 10:41:00 - Kategori: Babbelbyxa
Statistiken går neråt, ojhoj. ;)

Min helg har varit totalt awsome med fina, bästa vänner!
Började i fredags med att bästis  sov här.
Vi skulle kolla på Das Boot, men den var FEM TIMMAR lång, så det kändes rätt värdelöst...
Kul hade vi iaf. :D

Etttag efter att  åkt så skulle jag ut på powerwalk, men jag mådde inte bra alls,
så istället för det så kom bästis Jossan hit. Vi chillade på dillen hela gårdagen och bakade en underbar cheesecake. nomnom :>
Vi var till och med duktiga och lagade tacos, gott var det, men samtidigt som vi satt och käkade, så åker två brandbolar, en piképolisbil, en ambulans och ngn räddningsledningsbil förbi vår gata, men blinkande lampor på taket. Underligt var bara förnamnet, eftersom att ingen vet vad som hände utanför köksfönstret vårt. ;o
När det började bli kvällis så kollade vi på Luftslottet som sprängdes, riktigt bra film. Typ fuck u right back på alla som var taskiga mot Lisbeth Salander. Gosh vad den var bra!

Nanade, och vaknade vid nio, Jossan åkte hem rätt tidigt, hon skulle träffa sin syster.
Nu sitter jag här och borde faktiskt fortsätta på min svenska, fast jag bara vill åka till Meddo och sola,
bli lite brownie, hade vart gött. Näee, jag får nog kolla med Kajsa & Emmis om dom vill hänga på.

Ni får ha det så bra!
Pussar! <3


grymt bra (ävern rätt hemsk..) film
Trackback