Good night, sleep tight.

Datum: 2010-10-22 - Tid: 23:59:44 - Kategori: Babbelbyxa
Ja,
jag måste bara säga:
Vad hände med min sömn? Jag som skulle sova klockan tio. Gå och kojsa 22.00..
Det hände inte riktigt, men nu ni!
Nu är jag på väg till sängen. Vill inte hålla öppet ögonen med tändstickor mer för ikväll.

Btw idag har varit en stressig dag. Först var jag i skolan, sen hem, sen fota med Thilda, Kajsa och Gustav. Det blev nog ganska många bra bilder. Om det inte blev det, så blev det iaf väldigt mycket skratt.
Sen direkt hem, åka till träningen, stenseriös träning, som var riktigt skön, snabbt snabbt duscha, kolla på idol,
och sätta på ett virusskydd på datan. Redigera bilder. Nu: chokladmuffins nomnom (:  om en liten stund: nana.

Godnatt alla barnen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback