hos min fina vän!

Datum: 2010-10-02 - Tid: 16:30:00 - Kategori: Babbelbyxa
Hej hej!
Lite sent kanske, men uppdaterar när jag känner för't okey ? ;D
Vi gick upp rätt tidigt idag. Så vi hann till gymmet, och sen hann vi till kungs för att titta på klänningar till
Londonresans Graduation Ceremony som jag ska på. (:
Hittade en jättefin klänning på H&M för 299:- 

Veckan har gått jättefort så jag har inte hunnit med bloggen. Prio 10 på den typ...? x)
Igår var jag hemma hos  och sen blev det träning och efter det cyklade jag hem till min fina pojkvän. 

 

den ser kanske lite skev ut på bilden. Men gaaah ! Så söt är den. Kommer passa perfekt till mina
boots & skinnjackan. Barbent of course. (:

Nu sitter vi och tittar på Kensa&Tyra Show på nyheter24.se
Snart blir det engelskaplugg ....  :(

Pussar!
Trackback