Life is the best time of your life. So use it the most you can!

Datum: 2010-10-09 - Tid: 13:12:20 - Kategori: Babbelbyxa
Idag vaknade jag o Jossan upp ur vår underbara sömn vid nio, sen klockan elva var jag på gymmet och fick min genomgång.
Hemm igen nu, och har ätit fruktsallad precis ^.^
Snart ska jag ta bussen in till kba, och fika med fina tjejrna (:
Vädret är bättre än bäst idag också, så jag Fillan och Sofia ska till kungsbackaskogen och fota!
Efter det blir det att titta på tjejerna när dom spelar sm!

Ikväll kommer min älskling hit också. <3
Kan dagen bli bättre? <3

Pussar!
Kommentarer
Postat av: Kajsa Bengtsson

Den hade varit ännu bättre om jag hade varit där! Hähähä

2010-10-09 @ 14:40:14
URL: http://kbfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback