"Lovers find a way"

Datum: 2010-10-30 - Tid: 17:15:00 - Kategori: Resor
(tidsinställt inlägg)

Hello bloggen!
Nu när ni läser detta, så har jag varit i USA i ett dygn typ.
Jetlaggen är väl stone-hard gissar jag också.

Idagska vi åka turistbuss genom NYC.
Så vi i familjen lär känna stan, eller ja... för mig då: försöker lista ut vart sjuttan på kartan vi befinner oss.
Det kan bli kul, men det jag ser fram emot rätt mycket är att åka upp i någon rätt hög skyskrapa på kvällen,
sitta på en restaurang på toppen och fota nedåt, mot broadway. Riktigt snygga bilder om dom blir bra. Hoppas på det. KajsaBajsanBengtsson sa dock att man troligen behöver stativ till det, så... vi får väl se hur det går.



Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback