You tested me, I wasn't enough for you.

Datum: 2010-10-24 - Tid: 20:35:36 - Kategori: Babbelbyxa
Chacha bloggen ;D
Idag är det fem dagar kvar tills planet till New York lyfter!
Jag är redo, tror jag. För väskan är redan klarpackad, jag har gjort listor på allt jag ska köpa, göra och besöka! Det kan inte bli bättre än bäst !

Nu ska jag packa ner grejer jag ska ha med till skolan imorgon, läsa igenom so:n en gång, och sedan gå och lägga mig tidigt, för en gångs skull!

Btw. Blondinbella är inte längre tillsammans med Nils, bara en liten grej sådär. synd.. :/


godnattkyss.
Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är så grymt jävla avundsjuk!

New York.. jag kan inte mer än längta tillbaka som en liten flicka längtar efter julafton.

Seriöst, älskar den staden! Usch vad jag är avis!

Nästan så man skulle skickat med en beställning på 2-3 saker jag vill ha från usa, men ehehe, du behöver nog platsen i din resväska för dina egna shoppingfynd!

åååh.... ta med mig!? .. Uch, nu ska jag gå o vara småledsen för att jag också vill åka.

ffffusk!

både london & new york under samma höst!

pussar! ♥

2010-10-24 @ 20:51:46
URL: http://greenbrowneyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback