13 september!

Datum: 2010-09-13 - Tid: 17:56:48 - Kategori: Babbelbyxa
Idag har varit en lång dag i skolan, men ganska gött att komma hem ändå, måste jag säga (:
Snart klar med mina shorts, bara massa detaljer som ska dit, det tar väl ett tag iofs, men ändå.

Har precis ätit middag, och studerat mitt vackra klassfoto väldigt noggrant. Helt okej vart det väl ändå. Måste säga att klassen min är väldigt skev. Men gulliga ändå är ni (a)
Speciellt alla ni som läser min blogg också, typ Oliver Nåfors, Nu fick jag med ditt namn i bloggen, var stolt över mig! (a)

Gustav ska snart komma hit, eftersom att vi inte pallade åka ner till Halmstad för att titta på Handboll, så var jag så gullig och betalade 30 små kronor för att se matchen (filmad, live uppe på nätet) istället för 250 pix för att åka dit, se matchen (live...) och åka hem igen ;) <3 Där sparade jag 220:- till the big apple ;D
Och nu börjar det bli höst utanför fönstret, sadface på den alltså! :'(


riktigt fint armband -  FannyMichel 399:-

pussar.
Kommentarer
Postat av: Oliver Nåfors

Väldigt skickligt av dig att få in mig där :)

tyckte vårt kort blev aaass najs :D

2010-09-27 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback