Bloggen is over. Until I start again. ;)

Datum: 2010-09-21 - Tid: 20:20:20 - Kategori: Babbelbyxa
Det blir lite spontanbloggning nu för tiden. Jag orkar och hinner inte uppdatera bloggen längre. ;) men det kommer lite inlägg då och då, när jag känner för det.. typ. <3 Har så mycket annat i huvudet nu, glatt som indre glatt. Men mest glada grejer. :D kan väl vara gullig och berätta om tiden som gått. Helgen var super, med alla dunderunderbara tjejer i handbollslaget i Grundsund. På söndagen blev det att titta herrmatchen. Dom förlorade med 23-21 mot Kristiansstad. Klacken sög rent ut sagt.... :( Igår var jag i skolan, sen vart det plugg, och på kvällen träffade jag Gustav. <3 Idag vart det skolan, och efteråt skulle jag plugga SV/SO, men jag somnade, och sen blev det träning. Och nu sitter jag här, typ? Ha det underbart, det har jag. Verkligen! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback