brådis.

Datum: 2010-09-10 - Tid: 07:38:38 - Kategori: Babbelbyxa
Hejhej!
Hann inte riktigt med bloggen igår,
Åkte direkt från skolan hem till Ida och käkade. Efter det åkte vi direkt tillbaka till den lilla staden, och hade syrketräning ( eller föredrag, eller vad man kallar det) i tre och en halv timma. Från sex till halv tio. Kom hem vid tio typ. Då åt jag middag och sen blev det sängen för min del.
Första lektionen idag blir fotboll på inlag igen. Fast idag är det Nåfors som är fröken (a)

Efter skolan idag så ska jag, Sofia, Zaman och Caroo till kungs och köpa lite hemliga saker till imorgon ;D Imorgon är det konfirmation i Fjärås kyrka med kungsbackas konfirmander. :D
Nu ska jag gå upp till bussen, hörs ikväll!
pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback