Dagens outfit o lite annat småttis gottis..

Datum: 2010-09-27 - Tid: 22:05:48 - Kategori: Babbelbyxa
Hejhå i det blå!
Idag var man ju i skola, som vanligt dårå,
sen gick jag med Ida och Alicia till kungs och köpte film och batterier till min kamera. Den fungerar som
smort nu när jag och Dackis löste problemet med blixten.... som var helt cepe. x)

Gustav var iaf här förut. Vi var ute på en rätt lång promenix, skulle ner till havet o prova kameran, men det failade. Så det blev massa snack istället. (:  Mysigt. Som vanligt alltså. Riktigt fin är han, min pojkvän. ♥


här kommer en dagens.... Bättre sent än aldrig huh? ;) <3


tshirt - abercrombie & fitch
brallor - replay
skinnjacka - jofama by kenza.
Kommentarer
Postat av: Patricia

Bara en fråga... Skulle du kunna tänka dig sälja din jacka? haha! :)



Mejla mig isånafall!

2012-05-21 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback