Fredag idag, slut på det jobbiga i veckan! :'D

Datum: 2010-09-17 - Tid: 09:11:56 - Kategori: Babbelbyxa

Godmorgon readers! ;D

Sitter här med en kopp varm choklad och inser att jag måste gå till bussen om fem minuter typ :o
Onödig dag, jotack jag vet.... Men, vi slutar klockan tolv idag, så något gött var det ändå!

Idag strövar jag runt i kungsbacka stad i tjockiströja och löparbrallor. Och ja, jag är för lat för att faktiskt fixa en outfitbild, så ni som vill ha det kan ju träffa mig irl istället idag ;D


langar bild från förra sommarens lilla tripp till Gullhomen med Josefine.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

haha gullholmen (y), när vi hittade mobilen och kollade igenom HELA för att leta bevis på vems det var. Sen efter allt slit fick vi varsin tia i belöning. :D

2010-09-17 @ 15:58:23
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback