Kväll, plugg + musik

Datum: 2010-09-12 - Tid: 22:22:36 - Kategori: Babbelbyxa
Är klar med allt plugg för ikväll nu. Har pluggat in alla engelska-glosor, och påbörjat hemkunskapen.
Samtidigt som jag pluggat så lyssnade jag nog igenom alla Melissa Horns låtar.
Jag älskar dessa ;
Falla fritt
Lät du henne komma närmre
Säg ingenting till mig

Imorgon har vi sovmorgon, och det ska jag utnyttja, ska ut och springa i kungsbacka,
så ränka inte med något morgoninlägg imorgon.
Nu ska jag sova. Godnattpussar!


Who said that every girl wants to hear those three words.
I just want you to be honest to me.
Thank you for being you.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh. Melissa Horn är ju verkligen guden för oss tonåringar. Längtar tills hon kommer med något nytt, har ju gått typ 1½ årsedan hennes förra album. Hennes bästa enligt mig är Kungsholmens hamn (googla och läs lite om Ricardo Campogiani och lyssna sedan riktigt ordentligt på texten till den låten), Lät du henne komma närmare, Hanna och Sen en tid tillbaka. Ett tips om du gillar Melissa Horn är Magnus Weideskog. Underbara låtar, speciellt Förlåt, Lämna honom och Olika världar. Ha det fint Caroline!

2010-09-13 @ 00:01:08
URL: http://amandafredrikakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback