Skolvecka = helgens transportsträcka.

Datum: 2010-09-07 - Tid: 16:51:00 - Kategori: Babbelbyxa

Hej sötnissar!
Hemma från en dag i skolan, har pratat med SYV idag, och måste säga att gymnasievalet hösten 2011 är nästintill gjort. Jag ska fortsätta med de betyg jag har. Höja till mvg i matte, och sen är jag done! Jag ska in på tekniklinjen på aranäsgymnasiet. 90% säker på det. Måste bara bestämma mig för arkitektur-inriktningen eller design&produktutvecklings-inriktningen. Det blir ett senare beslut att fatta (: Men hon tyckte att det var otroligt att jag nästan visste vad jag ville gå, och det känns ju underbart !

Nu ska jag läsa igenom NO-läxan tills på torsdag, och när jag är klar med det så får jag börja byta om för att åka på träning. Idag börjar idol också! Det ska faktiskt bli kul att titta på det. Göteborgs auditions är iofs alltid roligast att se, men ändå ! :D

Imorgon är det fotboll på idrottens del av schemat. Efter det så ska jag och  stå i caféet hela dagen. Vill säga, inga lektioner. Det känns braaa! Segt bara att man missar grejer som man måste ta igen, men det fixar vi!
Ha gärna på telefonen, för det kanske trillar in ett sms då och då om det blir för tråkigt (a)
  


Tintintingrot.

Ett riktigt härligt låttips är ....
Maroon 5 - Sunday morning.

Pussar!

Trackback