What if tomorrow was the best day of my life?

Datum: 2010-09-10 - Tid: 23:23:26 - Kategori: Mina smycken

Nu har jag tagit fram kläderna för morgondagens konfirmation. Bara hårlockning kvar, sen så är jag klar. Men det fixar jag imorgon! Nu är det bedtime stories för min del. Riktigt trött ikväll.

Bankade fram detta fina halsband till Ida ikväll.



75:- går ett sånt halband på, om någon undrade. (:

A friend is someone we turn to then our spirits need a lift.
A friend is someone we treasure for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives with beauty, joy, and grace.
And makes the whole world we live in a better and happier place.


sova.
Pussar, ja det är mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback