Fjärde dagen i fjällen.

Datum: 2011-02-16 - Tid: 18:36:29 - Kategori: Resor
Hejhå!

Tänkte göra ett inlägg förut idag från iPaden, men det funkade inte att lägga upp bilder och grejer, så då pallade jag inte ;)

Idag har jag inte åkt skidor alls, utan åkt en hel del snowboard. Det har idag vart -18  och blåst 9 m/s. Så att åka till toppen av backarna med skidor var faktiskt inget att tänka på. Och så var det mulet också! :(
Andreas fick jättejättejätteont i magen & kräktes, så han och pappa åkte till sjukstugan för att kolla upp det. Där säger dom att han måste åka till Lycksele med ambulans... för det var blindtarmen som spökade. Märk väl att det är ca 15 mil till Lycksele från Tärnaby. Så ikväll blir det bara jag, mamma och Louise i fjällis. 

Imorgon blir det dista dagen i snowboardskola, utan Andreas. Och det är ju ganska tråkigt eftersom att det var för honom jag ställde upp på't. Men men, man kan inte göra något åt att han mår så, så jag får väl åka där i barnbacken själv... ha.ha.

Nu ska vi göra middag här i stugan. Det blir mozzarella, ruccola & prosciutto- sallad med brödkrutonger. Min favorit!
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback