Kaskie, taskie!

Datum: 2011-02-15 - Tid: 17:34:04 - Kategori: Resor
Hej allihopa!
Idag när jag och mamma tog våran lilla fjällpromenix till coop för att köpa mat så hittade vi en liten skidshop på vägen.
Där fanns massa fina mössor, vantar, skidkläder & skidglasögon osv osv. Spanade in mig på denna mössan nedanför från kask. ( fast i en knalligare rosa) och dessa skidglasögonen. Igentligen behöver jag inga skidglasögon.... Men en mössa behöver jag, så får se omd et blir denna som följer med hem. ;)
Det fanns även moon boots för typ 900:-

Någon som kan berätta för mig om det är billigt eller dyrt jämfört med hemma...? :)
Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er. Pussar!
SMOOTHY - PINK - 0
Kask, 400:-

MULTI CIRCUS - PING - 0
Kask, 800:-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback