Måndag 7 februari.

Datum: 2011-02-07 - Tid: 16:43:25 - Kategori: Babbelbyxa
Hej hej!
Hade tänkt lägga in ett inlägg nu på eftermiddagen och säga att jag mår så himla mycket bättre.
Men, det skulle ju inte riktigt vara sant tyvärr :(
Förhoppningsvis mår jag lite bättre imorgon så att jag kan gå till skolan och skriva nationella sv-provet, men just nu ser det inte så ljust ut. Jag har 38.6 feber nu, så det har sjunkt med 4 grader iallafall.

Kajsa är också hemma, så jag ska nog ringa henne och se hur hon mår. Det är ju trots allt hemskt tråkigt att vara ensam hemma helt själv hela dagen, jag vill prata med någon! ;D
Pussar!
Kommentarer
Postat av: tintin

Krya på dig mitt hjärta (L)



men du febern kan inte ha sjunkt 4 grader för då hade du typ haft 34 eller nått ;)



krya på dig! Älskar dig <3

2011-02-07 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback