Torsdag 1 0 / 2 2 0 1 1

Datum: 2011-02-10 - Tid: 13:50:00 - Kategori: Babbelbyxa
Hallå everybody!

Idag hade jag nationellt svenskaprov. Vi skulle skriva en text om eld och lågor på något sätt.
Jag tror att det gick bra, eller det flöt på bra. Så det gick nog helt okej iallafall. Jag gick förbi aranäsgymnasiet med  för att hämta min systers skolböcker. Jag trodde hon skulle ha en bok typ. Så visar det sig att hon skulle ha SEX olika böcker?! För en dags plugg? Nej, natur är inte min linje..



Imorgon blir det apropå Aranäsgymnasiet... en testdag på aranäs Teknik-program. Det ska bli spännande. :)
Nu ska jag äta en halv semla med syster min. Vid fyra bär det av mot Julias hem för att skåda några fina solsidan avsnitt ! Tjohooo!

Ha det bra ni med. Och Kajsa, jag hoppas du blir frisk snart pussen!
Trackback