vi drar till fjällen fest hela kvällen!

Datum: 2011-02-14 - Tid: 19:34:12 - Kategori: Resor
fast så blev det inte fest hela kvällen ;)
Är lagom trött efter en HELDAG ute i backen som började med snowboard klockan nio.
Sedan har jag åkt skidor hela dagen. Jag älskar det här.
Idag var det lite kallt ute tyvärr, sisådär -25 i blåsten.

Någon som har ett tips på hur man håller tårna varma i denna kyla? Jag måste ju gå var och varannan timma :(

Jag sitter i receptionsbyggnaden nu, med louise :) Både hon och jag ser lagom sociala ut, med varsin data i knät..
Ikväll ska vi bara ta det lugnt, spela spel och så vidare. Det är det som är å härligt med fjällen, man gör nästan ingenting och ändå så blir man helt utmattad ;)

Ha det underbart vart ni nu är allihopa! <3
Och hoppas ni hade/har/får en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Var i Branäs förra tors - igår..jag har samma problem med kalla tår.. gör så ont så jag gråter (A) xD

det brukar finnas typ en sportaffär i varje skidort, gick dit och frågade om de hade ngt som hjälpte, de hade typ "tåvärmare" var liksom som ett stort...vad ska man säga.. plåster? som man klistrade på under foten på strumpan och som blev varm när den reagerade med luft.

tyvärr är de bara engångsgrejer, de håller i ca 6h, men de var inte alls dyra, typ 25 kr, och det var fett värt det :)

2011-02-14 @ 19:46:55
URL: http://nawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback