Årsresumé juli - december

Datum: 2011-01-02 - Tid: 01:04:00 - Kategori: Fotografi
Juli

*Konfirmerade mig. Bästa tiden i livet, helt klart.
*Spenderade loads of nights på stranden med konfagänget. Love.
*Tittade på några gothia cup matcher, ett måste typ ;)
*Åkte till Luleå med min bästa vän. Hade det underbart, och lite till!
*När vi ändå var så högt upp i Landet, passa vi på att dra till Finland också! Vi stannade dock i typ 15 minuter x)
*Var på hanhals holme en kväll, med några classmates. För mysigt var det!
*Fotade en del, och fick massa hjälp & tips av Kajsa.
*Lärde känna Oskar, Edvin, Anton, Jacob, Gustav & Felix. Härliga boys!

Augusti

*Åkte på roadtrip till Sälen och vandrade i fjäll
*Åkte down-hill så sjukt kul, ska upp nästa sommar med!
*Tittade på fotboll
*Var i fjällbacka, fin stad var det. Dit åker jag gärna igen!
*Fotade en del med Kajsa
*Hade en massa sleepovers med goa onsala-bor.
*Var på NRJ in the park, med Jossan, men kom för sent, så jag missade Erik Hassle.. :'(

September

*Sprang iForm-loppet på en mil
*Var på Tintins konfirmation, och saknade konfirmationstiden alldeles för mycket.
*
Var på träningsläger i Fiskebäckskil med handbollslaget
*Fotade lite höstbilder med 
*Var på kalas hos Kajsa, när hon fyllde 15 år.
*Började uppskatta min syster mer, och inser nu att hon finns till för mer än att tjafsa med ;)

Oktober

*Fotade en härlig höstdag tillsammans med Sofia och Felicia.
*Åkte till London över en weekend med familjen. Såg pappa ta examen från sin utbildning.
*Åkte till New York. Livets upplevelse. vi shoppade, fotade, tittade, åt, vandrade.

November

*Var i New york i början av november, ville verkligen inte hem därifrån, ;)
*Klippte mig, utan att det syntes. Ovanligt för att vara mig. :/
*Började använda min pälsmössa, och var oerhört nöjd med detta köp!
*Fotade min syster ute när den första snön kom och blev freakat nöjd med resultatet!
*Var hemma hos Julia på födelsedagsfest. Träffade då alla konfa-människor.

December

*Såg killarna spela skol-SM, de gick vidare, firades med pizza! även att komma vilse i Partille. skrattat.
*Var på modevisning i Gottskär med , Jossan var modell.
*Slutade skolan, spenderade dagen med Sofia och . Riktigt mysig dag!
*Jossan färgade håret på mig, mörkbrunt. Kan inte bli bättre!
*
Bakade två pepparkakshus, och en kyrka... helt onödig, men julstämning, ohja!
*Firade jul i Billdal hos kusinerna, härlig julafton med en grym släkt!
*Gick ut på långpromenixer, och fotade massa.
*Firade nyår tillsammans med en massa härliga tjejer hemma hos Linda. Bästa nyåret hittills. Lätt!

Detta året har varit det bästa året. Så säger man ioch för sig varje år, eftersom att det år som precis gått är det år som man minns mest. Men helt ärligt, det kan nog bli ganska svårt att slå år 2010. Speciellt juni och fram till nu. Jag har fått många nya vänner, tagit tillbaka kontakten med gamla och lärt mig att riktiga vänner inte växer på träd, så försökt tagit vara på alla. <3

Detta året som gått, kan sammanfattas i En mening. Gör allt du vill, lär dig av dina misstag, men ångra inget.
 
Trackback