Årsresumé januari - juni

Datum: 2011-01-01 - Tid: 19:33:00 - Kategori: Fotografi
Januari

*Jag klippte lugg
*Fotade med  & Zaman
*Var på maskerad hos Ida.

Februari

*Var i hovfjället med skolan och åkte skidor.
*Hoppade runt i snön med Jossan, Felicia, Lisa och
*Höll på och pärlade en massa smycken.
*Började lära mig ngra grunder i photoshop

Mars

*Jag fyllde år, hade tjejmiddag med temat "länder"
*Var på -becca & Carros maskeradmiddag
*Byggde en Igloo med bror och pappa
*Cochade bästa 3:an laget med Tintin
*Var hos Kajsa på tjejmiddag.
*Spelade Rödspätte cup i Danmark.

April

*Knåpade ihop lite bilder i photoshop
*Firade farrfar 79 år
*Hade tjejgänget hemma hos mig på valborg! Bästa kvällen!
*Firade kusinen Hedda 9 år
*Gick ut på åtskilliga fotopromenader

Maj

*Började plåta lite fotbollsmatcher med 70-300mm objektivet
*Spelade Havets Cup i Lysekil med det underbara handbollslaget
*Var med Jossan en hel del
*Åkte till skövde som lagets avslutning. Kul som fan. <3

Juni

*Badade första gången för 2010
*Spenderade en solig dag med att titta foboll, äta choklad & jordgubbar på inlag
*Fortasatte fota med objektivet, måsen!
*Firade midsommar, med krans på huvudet!
*Var med när Linda tog studenten!
*Slutade åttan efter ett år på hålabäcksskolan
*Åkte sedan dirkt på konfaläger, vilket skulle komma att bli det finaste lägret.
*Hade konfa-fest, utklädd till prinsessa, tillsammans med Isabella.
*Började lära känna Kajsa Bengtsson, vilket jag verkligen inte ångrar!

Första halvåret 2010 var BRA. Andra halvåret blev till och med BÄTTRE!
Det kommer om ett tag!
Trackback